Hebt u hulp nodig bij het beheren van uw communicatie? Wij bieden een brede waaier van diensten om aan de behoeften van elke omgeving te voldoen.
Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van op maat gemaakte oplossingen die naadloos passen in ieder bedrijf! Ongeacht de grootte of omgeving. Benieuwd naar onze verschillende telecom oplossingen?
Hoe te komen tot de juiste telefonieoplossing? Door te kijken naar uw situatie. Wat spreekt u aan?
Fysieke telefoons, softphones en headsets voor u en uw collega's.
Voeg hier een CRM-integratie aan toe en u bent al een heel eind. Bel efficiënter (click-to-call) en vind informatie snel via een centraal telefoonboek.
Lagarde Groep begrijpt dat voor een efficiënt en effectief callcenter, productiviteit prioriteit nummer één is. Met fast dialing mogelijkheden heeft u automatisch klantgegevens bij de hand. Via wallboards weet u wat er rond de klok gebeurt. Dit is slechts het topje van de ijsberg!
De Klant z.s.m. helpen, dat is de prioriteit. Samen zorgen we voor routering, zodat de klant snel de juiste persoon aan de lijn krijgt. Ook is omnichannel hier zeer belangrijk: meerdere kanalen waarmee u communiceert met uw klanten.
Met een gecentraliseerde telefonieoplossing verbindt u de locaties van uw onderneming met elkaar. Het voordeel is dat onze kennis verder gaat: ook zijn we thuis in IT-en Networking diensten. Handig bij complexe omgevingen!
Omgevingen in de gezondheidszorg zijn uniek in die zin dat ze zowel vaste als hosted telefonieoplossingen vereisen. Het is belangrijk om goed bereikbaar te zijn binnen uw locatie. U wilt 24-7 beschikbaarheid! Daarom raden wij voice over WiFi of DECT met mobiele integratie aan.
Handige functionaliteiten voor telefonie in het onderwijs:
receptionisten die doorschakelen naar teams. Routing op basis van tijdschema's. Ook eenvoudig beheer van vakantieberichten is een mooie functie waar menig school mee geholpen is.
Als het gaat om logistiek en warehousing, is bereikbaarheid over grote gebieden één ding dat belangrijk is. Dat betekent dat wij met DECT-oplossingen werken omdat deze een betere dekking bieden dan mobiele netwerken in deze omgevingen. Robuuste telefoons zijn ook interessant voor deze omgevingen.
Overheden en gemeenten hechten veel waarde aan klanttevredenheid. In dit soort situaties leveren wij vaak Mitel telefonieomgevingen omdat zij behoefte hebben aan stabiele, betrouwbare platformen die voorzien worden van de juiste functionaliteit. Denk bijvoorbeeld aan een geavanceerd contact center met o.a. een keuzemenu.
Internationaal opererende organisaties hebben speciale wensen op het gebied van telefonie. Iedere omgeving is anders! Hopelijk heeft u op basis van deze pagina al een goed beeld over wat wij voor u kunnen betekenen. We lichten het graag nader toe met een bakje koffie!
Lagarde Groep werkt met verschillende merken, zodat voor iedere situatie de perfecte telefonieoplossing geboden wordt. Voor deze diensten werken we samen met onder andere:
Zoveel verschillende systemen, die meer en meer met elkaar integreren. Juist bij telefonie biedt dit enorm veel kansen. Denk aan een CRM-integatie waardoor u direct klantgegevens bij de hand hebt.
Of een vast-mobiel integratie, waarmee u dezelfde functionaliteit van het vaste toestel op uw mobiel heeft. Ook integreren we Microsoft Teams met de telefonieomgeving: één omgeving voor interne en externe communicatie.
Het op afstand werken is populairder dan ooit. Er wordt digitaal vergaderd. We begonnen hiermee met een webcam. Maar inmiddels stappen bedrijven over op een professionele video conferencing oplossing.
Van kleine ruimtes (2-6 gebruikers) t/m complete zalen (meer dan 18 gebruikers). Voor elke omgeving bieden we, in samenwerking met Yealink, professionele video conferencing oplossingen.
Neem contact op
Vul onderstaand contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Gratis offerte/adviesgesprek
Indien gewenst sturen we u een vrijblijvende offerte toe of komen we bij u langs voor een vrijblijvend adviesgesprek over de Microsoft 365 oplossingen.
❯❯ Inventarisatie
❯❯ Offerte
❯❯ Implementatie
❯❯ Service