Bellen met Teams

Microsoft 365 bellen

Maakt uw organisatie al gebruik van Microsoft Teams? Dan weet u dat het een perfect platform is voor samenwerken, bellen en chatten. U bent hierdoor niet langer gebonden aan uw bureau op kantoor. U benadert uw data vanaf iedere locatie én ieder device en werkt efficiënt samen.

Grote kans dat u al helemaal bekend bent met het intern bellen via Microsoft Teams. Maar wist u dat u ook externe contactpersonen kunt bellen via Teams? Zowel vast als mobiel? Of u nou volledig overstapt op Microsoft telefonie of uw bestaande telefooncentrale uitbreidt.

 Op deze pagina informeren we u over:

Voordelen Teams telefonie

Waarom zou u kiezen voor een telefonie oplossing via Microsoft Teams? Onderstaand noemen we een aantal voordelen voor u!

Optimaal bereikbaar

Door alle beschikbare functionaliteit en professionele back-up is uw bereikbaarheid optimaal!

Schaalbaar

Met Microsoft Teams telefonie schaalt u het aantal spraakkanalen eenvoudig af en op.

Integraties

Microsoft Teams staat bekend om naadloze integratie-mogelijkheden. Bijvoorbeeld met uw CRM-software.

Eenvoudig beheer

Lagarde Groep neemt de werking en veiligheid van uw systeem uit handen. U kunt zich richten op het functioneel beheer.

Flexibel

Deze telefonie oplossing is eenvoudig te implementeren. Compleet nieuw of op uw huidige centrale. En over één of meerdere vestigingen.

Kostenbesparing

Last but not least: de fysieke telefoonlijnen zijn niet nodig wat zorgt voor besparing qua kosten. Ook internationaal bellen is goedkoper.

Microsoft Teams Telefonie

Wilt u uw telefonie voorzien van extra functionaliteit? Of omdat u toch al zoveel gebruik maakt van Teams, hier ook de telefonie in onder brengen? 

Kort gezegd zijn er twee opties voor bellen via Microsoft Teams: volledig over op Microsoft telefonie óf uw huidige telefooncentrale uitbreiden. 

De oplossing is afhankelijk van uw huidige situatie en van uw wens. Daarom geven we u onderstaand vier mogelijkheden. Klik op de situatie die op u van toepassing is voor meer informatie.

Zoekt u een volledig nieuwe oplossing voor telefonie? En werkt u al of bent u van plan te gaan werken met Microsoft Teams? Dan kunt u uw telefonie volledig onderbrengen bij Microsoft. U beschikt hiermee in ieder geval over basisfunctionaliteit zoals:
  • bellen en gebeld worden;
  • belhistorie raadplegen;
  • voicemail raadplegen.
Beschikt u al over een telefooncentrale maar wilt u net wat meer functionaliteit toevoegen? Dan adviseren wij u een basis uitbreiding door Microsoft Teams telefonie toe te voegen. Het resultaat: een volwaardige telefonieoplossing! Want hierdoor profiteert u onder andere van:
  • call recording;
  • keuzemenu’s;
  • telefoonnummer beheer.
Naar de technische configuratie heeft u geen omkijken. Dit nemen wij voor u uit handen. U blijft zelf ‘in control’ over het functioneel beheer!  
Zoekt u naar een totale oplossing voor communicatie? Waarmee u via meerdere manieren (bijv. chat, chatbots) met uw klanten communiceert? En waarbij u uw functionaliteit enorm uitbreid? Dan is de premium uitbreiding van uw telefooncentrale dé oplossing voor u! U breidt uw huidige telefooncentrale uit met Microsoft Teams en:
  • communiceert via meerdere manieren met klanten en partners;
  • beschikt over een receptiemodule;
  • heeft altijd inzicht via real-time dashboards;
  • integreert uw CRM- en e-mail met uw telefonieoplossing;
  • kunt als supervisor meeluisteren.

Heeft u net genvesteerd in een telefooncentrale? Dan zit u niet te wachten op weer een compleet nieuwe oplossing of dure investering. Maar wat als u toch net een paar functionaliteiten mist die veel toevoegen aan uw telefonie?

Dan kunt u met behulp van Microsoft Teams telefonie uw bestaande telefooncentrale van extra functies voorzien.

Het realiseren van uw wens op het gebied van functionaliteit heeft weinig invloed op de huidige situatie:

  • In overleg met u en uw serviceprovider voorzien wij uw telefonie van de gewenste functionaliteit.
  • U blijft zelf met uw serviceprovider de verbindingen beheren.
  • Wij zullen u uiteraard, waar mogelijk, voorzien van support.
Microsoft Teams telefonie opties

Microsoft Teams Telefonie brochure

Nóg meer weten over Microsoft Teams Telefonie? Download gratis de brochure!

Mock up Teams Telefonie 1920

Advies & support

Al sinds 1991 leveren wij telefonie- en IT-oplossingen aan bedrijven en organisaties. Nu IT en telefonie steeds meer in elkaar verweven raakt kunnen wij u met onze expertise van passend advies voorzien.

Wat onderscheid ons van andere partijen? Onze klantteams! Deze teams, bestaande uit meerdere engineers, staan altijd voor u klaar om u verder te helpen. Een foutje in het systeem? Uitbreiden van functionaliteit? Integratie realiseren? Wij helpen u graag!

Bekijk de video voor een beter beeld over de werkwijze van onze klantteams. 

Ervaring

Lagarde Groep heeft jarenlange ervaring in diverse branches. Op zoek naar een IT- en telefoniespecialist? We komen graag bij u langs om onze expertise te tonen!

24/7 support

De reden dat Lagarde Groep goed wordt beoordeeld op service? Het werken met klantteams! Snel en persoonlijk contact met betrokken medewerkers.

Integrale oplossingen

Lagarde Groep werkt met toekomstbestendige oplossingen die naadloos met elkaar integreren. Altijd up-to-date en efficiënt werken!

Overzicht functionaliteiten

Onderstaand vindt u een beknopt overzicht van diverse mogelijkheden van Microsoft Teams telefonie, afhankelijk van welke oplossing u kiest. Wilt u meer toelichting op de mogelijkheden of deze zelf ervaren? Wij geven u graag meer informatie of een gratis demo! Vul hiervoor het formulier onderaan de pagina in.

Bellen en gebeld worden

Hunt/ring groups

Android/IOs client

Wachtmuziek

Wachtrij functionaliteit

Direct doorverbinden

Bel historie

Persoonlijke voicemail

Enkel- / multilaags keuzemenu

Gedetailleerde CDR records

Groups call pickup

Call quality dashboard

Common area phone

Anoniem bellen

Groep/ organisatie voicemail

Call recording

Bellen op extentie

nummers in eigen beheer

Behoud bestaande VOIP provider

Receptie attendent software

Call routing

Integratie webchat

CRM integratie

Supervisor listener

E-mail en exchange integratie

Callback functionaliteit

Webvoice & Webvideo

Maatwerk functionaliteit

Neem contact op

Vul onderstaand contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

  • Door op versturen te klikken gaat u akkoord met onze privacyverklaring.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gratis offerte/adviesgesprek
Indien gewenst sturen we u een vrijblijvende offerte toe of komen we bij u langs voor een vrijblijvend adviesgesprek over de Microsoft 365 oplossingen.

❯❯ Inventarisatie
❯❯ Offerte
❯❯ Implementatie
❯❯ Service

Bent u cyberveilig?

Doe een korte check om te zien waar uw kwetsbaarheden liggen.